Categoria: Bones pràctiques
Tal com comentava a l’article Premis Regal Promocional, l’apartat Bones Pràctiques del concurs fa referència a l’ús de regal publicitari en campanyes de comunicació. Aquest apartat permet veure com la personalització del regal promocional potencia una campanya i destaca els trets més distintius d’una empresa.
Aquest són els guanyadors dels Premis Regal Promocional 2019 a la categoria de Bones Pràctiques.
Coixí per a cubells de pintura
Sembla la tapa d’un cubell de pintura…. però no ho és. Es tracta d’un coixí!
L’agència Rheinwalt va dissenyar una campanya per a l’empresa de pintura industrial Caparol. El regal és una tapa de galleda de pintura, però que en realitat és un coixí de polièster d’alta qualitat, hidròfug i molt còmode per a seure. Es pot desenganxar i utilitzar-se independentment del cubell. La campanya anava acompanyada d’un fulletó on es destacava productes Caparol (massilla, guix i pintura). Si es comprava 3 cubells d’aquests productes, els clients rebien aquesta tapa-coixí de regal!
La personalització es pot fer amb sublimació, serigrafia i també amb marcatge làser. Pot anar amb una corretja de transport adaptable i es pot fer envasament individual.

Tovalloles Hammam de benvinguda
Campanya de l’agència alemanya Bartenbach, on es regalava una tovallola típica dels Hammams com a benvinguda a un viatge en vaixell. S’entregava la tovallola plegada i enrotllada, servida en una funda de paper on anava imprès a tot color el lema del viatge.
La tovallola estava feta amb 100% cotó i amb l’etiqueta del certificat Oeko-Tex®.
Els participants de la travessia van utilitzar la tovallola com tot terreny per al bany, la sauna, anar a la platja o per fer esport. Èxit total!

Campanya de mailing amb caixa regal
L’agència B & F Brüggemann & Friends va desenvolupar un regal especial per a l’empresa pública EWE. El grup objectiu eren agricultors i operadors d’una planta de bio-cogeneració. Es volia fer un obsequi d’agraïment i per això es va dissenyar una caixa amb la paraula “Gràcies” en 3D a la coberta. A més, es feia un joc de paraules fent referència al regal interior, un barret de llana de bona qualitat. L’enviament anava acompanyat d’una carta d’agraïment.
Tot plegat, oferia una comprensió total del remitent de la carta. Ja que s’entén a qui va dirigit i l’estil de vida que porten (treballant a l’intempèrie, d’aquí el regal del barret de llana).
S’ha valorat l’exclusivitat, la segmentació, el valor útil real, l’efecte de llarga durada del regal i la qualitat del producte.

Sevenstick®
Suport multifuncional per a la campanya “Telekom Megadeal” ideal com a regal de mailing. Sevenstick®, és una eina promocional on el client decideix sobre el seu ús. És suficientment petit com per fer una campanya de correu ordinari. Pot anar acompanyat d’un petit portafoli promocional.

Les funciones d’aquesta “etiqueta enrotllable” són diverses. Per al telèfon mòbil, per a ordenar cables de l’escriptori de treball, per aguantar objectes, aguantar tovalloles al bany, pels bolígrafs, ulleres,… La seva varietat d’usos permet que si hi teniu la vostra marca gravada, la promoció es veu a qualsevol part de la casa o oficina.

Sang, suor i llàgrimes
Blut, schweiss und tränen. O el que vindria a ser el mateix: sang, suor i llàgrimes. Aquesta és la campanya de correu que va fer Bartenbach (segon cop que apareix en aquest article). L’enviament anava dirigit als fabricants de dispositius mèdics i simbolitza la passió i dedicació d’un procés creatiu (a vegades al punt del dolor!).
A la carta de presentació es destacava l’experiència de l’agència de comunicació en el camp de la tecnologia mèdica i anàlisi de laboratori. I anava acompanyada d’un paquet amb tres vials de tinta: vermella, groga i blava representant la sang, la suor i les llàgrimes. La tinta es podia utilitzar amb la ploma que també venia inclosa al paquet. Una manera original de destacar les virtuts de l’agència.

Packaging del te gelat Brisk (PepsiCo®)
Karl Knauer va fer una virgueria de packaging per a l’edició limitada de te gelat Brisk (PepsiCo), relacionada amb la pel·lícula de Marvel, “Black Panther”. El resultat va ser una caixa promocional ESPECTACULAR, tant en disseny com en tecnologia.
Impressió en 3D en un packaging de diverses capes de cartró, patentat per Karl Knauer, presenta tecnologia LEDs®.
Us deixo fotografies i sobretot un vídeo. Per caure de culs a terra!
