Assistim als Premis Cactus 2018

Índex de continguts:

Premis cactus 2018. Foto final amb Lluis Bassat i Ester Montjer.

Si us haguéssiu de vestir de gala, quin color escolliríeu? Jo… el verd! I és que la ciutat de Girona va viure ahir una de les cerimònies més importants en l’àmbit digital i de la comunicació: la Gala d’entrega dels Premis Cactus 2018.

Uns guardons nascuts fa quatre anys per valorar els millors treballs de màrqueting, comunicació i digitals de la província de Girona. I en aquest temps s’ha fet molta feina! I és que aquest any, s’ha fet un pas més i els premis deixen de ser d’àmbit gironí, per a obrir-se a tota Catalunya. I aquest creixement es va notar a l’ambient de l’acte. Tant organitzadors, com participants i premiats, destacaven el creixement d’una Gala destinada a convertir-se en referència i que amb els Premis Cactus 2018 arriba a la 4a edició.

La Gala, presentada per Martí Gironell, arrancava amb el Premi Cactus Honorífic per a Lluís Bassat. En el seu discurs, va fer un repàs a tot un seguit d’anècdotes de la seva carrera professional, des de els seus inicis carregant saques de correu fins als Jocs Olímpics de 1992.

Enmig de les actuacions de Marion Harper Guillem Ramisa, els premis es van atorgar al llarg de la nit, fins a la cloenda que es va entregar el Gran Premi Cactus al director i productor Edmon Roch (El perfum, Set anys al Tibet) per la pel·lícula Tadeo Janes 2. El secret del Rei Mides.

A continuació us deixo una relació dels guanyadors dels Premis Cactus 2018:

Guanyadors dels Premis Cactus 2018

Categories del món digital i tecnològic:

  • Millor web:el Circ de la Cultura, realitzada per Enric Mas
  • Millor app: Twinapp Running, realitzada per a CherryTech
  • Millor projecte tecnològic: de Pis en Pis

Categories de màrqueting i comunicació:

  • Millor campanya de màrqueting: Solís Responsable, realitzada per Tiempo BBDO per a Nestlé
  • Millor innovació de producte: Testamenta, realitzada per Testamento Online SL
  • Millor campanya de comunicació: Heart Beat Mupi, realitzada per Tiempo BBDO per a Nestlé Viladrau
  • Millor campanya de màrqueting social: The Good Virus, realitzada per Contrapunto BBDO per a ATELCA.

Categories centrades a les xarxes socials:

  • Instagramer de l’any: Clipser BCN
  • Youtuber: Leopolda Olda

Premis especials de l’organització:

  • Premi Cactus Honorífic per la seva trajectòria professional per a Lluís Bassat
  • Gran Premi Cactus per a Edmon Roch

Article relacionat: Premis Cactus 2019

Si t'ha agradat l'article, pots compartir-lo
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp