Regal promocional dissenyat a mida
L’empresa Trik ha estat una de les guardonades del Regal Promocional disenyat a mida, pel disseny, desenvolupament i producció de la funda de casc Porsche 911 GT2 RS.
La funda, es dóna com a regal quan el propietari recull el cotxe de carreres.
Els conductors d’aquest model esportiu de Porsche, acostumen a portar casc a causa de les velocitats que agafa. Estem parlant d’un vehicle de conducció en pista tancada i poden arribar a velocitats de fins a 340 Km/h.
Les corbes laterals i la decoració del casc recorden el disseny i l’aparença del cotxe de carreres

Bossa de corda de microfibra vermella
A més de la funda de casc, es va distribuir una bossa de corda de microfibra vermella amb el logotip de Porsche.
Tota l’aparença del casc, la bossa i la funda són d’altíssima qualitat i coincideixen amb el disseny elegant del model 911.
Regal promocional dissenyat a mida pel llançament d’un producte comercial
El Grup Webasto especialitzat, entre d’altres, en solucions de càrrega per a vehicles elèctrics volia presentar la seva estació de càrrega de cotxes elèctrics a la fira d’automòbils més gran del món, la IAA de Frankfurt.
Per a fer-ho, va demanar a l’empresa Hagemann la concepció exclusiva d’un regal promocional dissenyat a mida.
La idea era molt clara.
La companyia buscava una motxilla que semblés una estació de càrrega elèctrica per a vehicles.

Els trets característics de l’estació de càrrega original es van adaptar en la producció de la motxilla. Com ara la llum LED al frontal, que mostra l’indicador de càrrega del vehicle a la “caixa de paret” original. Mitjançant un interruptor en una butxaca lateral, aquesta tira LED es pot encendre en tres funcions d’il·luminació: parpellejant lent, ràpid o sempre il·luminada.
Per tant, de cara a la seguretat viària (sobretot si es va amb bicicleta de nit) queda solucionat.
Vídeo Packaging comercial multisensorial
Alulux és una empresa que des de fa més de 50 anys es dedica a les persianes i portes enrotllables (tant per protecció solar, com amb funció tipus antirobatori).
I per a fer una campanya comercial molt afinada, va encarregar a Audio Logo, la producció d’un packaging molt especial.
La joia de la corona de la caixa de presentació és una pantalla HD de 7” integrada a la tapa. S’hi reprodueixen 2 vídeos que permeten destacar els avantatges dels productes Alulux.
També hi ha inclòs un fulletó imprès amb els mateixos colors de la caixa.
La següent sorpresa es troba a sota. Incrustats en una escuma d’antracita hi ha 2 mostres de perfil del nou sistema de portes.

La caixa de presentació es presenta amb una funda negra amb un patró de tall làser que permet llegir el missatge de la campanya comercial: “LOCKED” (“BLOQUEJAT”).
Els talls de la funda formen un efecte moiré, copiat del disseny de la mateixa porta. També es repeteix en la impressió del vernís UV de la superfície de la caixa vermella.

Pack de presentació comercial
Els comercials de l’empresa, ara tenen una eina de treball ideal per les seves visites comercials.
Tota la caixa forma un pack de presentació impecable i dissenyat amb el producte a vendre en ment.
El jurat a més, ha destacat tant els materials utilitzats en la fabricació, com la sostenibilitat d’aquests.
No és el primer any que Video Logo guanya (ja ho van fer al 2015 i 2016) i sembla que és una empresa que seguirà sent capdavantera en aquest tipus de productes multisensorials.
Regal promocional dissenyat a mida dels treballadors de l’empresa
Molt sovint s’associa el regal publicitari a un tipus d’objecte adaptat a la imatge corporativa d’una empresa, per a poder regalar als seus clients més fidels o per a donar en campanyes de promoció comercial.
No sempre és així.
Una de les funcions del regal corporatiu és per a utilitzar-lo amb els mateixos treballadors de l’empresa.
Aquest és el cas de Dormakaba, empresa especialitzada en sistemes de seguretat.
Els treballadors de la companyia sovint han de realitzar la tasca de resetejar una targeta de circuit petit.
Per a fer-ho, utilitzen eines com un tornavís o un filferro aïllat.
Així doncs, aprofitant un seminari de certificació, Dormakava va regalar als seus treballadors un llapis fabricat a mida, dissenyat per a tocar dos punts metàl·lics situats de costat, sense tocar les parts metàl·liques adjacents.

El llapis personalitzat té el logotip de l’empresa i la inscripció “eina per a fer reset”. A més de servir de llapis, s’utilitza doncs com a eina de treball còmoda i pràctica.
Carteres, agendes i carpetes amb textura de pilota de bàsquet
L’Associació Alemanya de Bàsquet va encarregar el disseny i producció de carteres, agendes i carpetes fetes amb material de la casa Molten®.
Aquesta marca, és d’una empresa japonesa que amb més de 50 anys d’experiència en la fabricació de pilotes de bàsquet.
A diferència de productes fets amb material barats que imiten la pell de les pilotes de bàsquet, Präesent Studios (guanyadors d’aquest premi) va convèncer al jurat gràcies a l’ús del material original Molten®.
De manera que l’aspecte i el tacte fos el propi d’una pilota de bàsquet.

Regals amb textura de pilota de bàsquet: quins usos poden tenir?
Aquests regal promocional dissenyat a mida és ideal per a Clubs de Bàsquet i organitzadors d’esdeveniments esportius.
També es poden utilitzar com a regals esportius especials per a potencials espònsors.
La personalització tant es pot fer amb un relleu cec o amb impressió a 1 color.
Regal promocional dissenyat a mida per a nadons
La marca d’alimentació infantil Miluca, va encarregar a Koziol la fabricació de regal promocional dissenyat a mida.
Es tracta de productes per a ser utilitzats per nadons durant els 3 primers anys de vida:
- Un plat i cullera per les farinetes
- una carmanyola
- motlles per a fer glaçons
- una caixa per guardar la llet en pols
- un clip de subjecció
- i una caixa de transport amb seccions separades
En tots els casos hi ha inclòs en 3D el cor característic de la marca Miluca.
De producció alemanya amb materials lliures de substàncies nocives i 100% reciclables.

Els productes es distribueixen en l’àmbit de diverses campanyes de comunicació: des de programes de fidelització fins regals com incentius.
El grup objectiu (els pares primerencs) reben diversos articles com a mostra d’agraïment per registrar-se al portal de clients.