REGAL PROMOCIONAL

Bolígrafs personalitzats

Guanya visibilitat al despatx dels clients

Mesa de trabajo 3

Sobre els bolígrafs personalitzats

Els bolígrafs personalitzats amb el logo d’una empresa obtenen:

  • 3.000 visualitzacions al llarg de la seva vida útil (amb una mitjana de 9 mesos en què l’usuari els guarda)
  • Un 89% dels consumidors tenen algun bolígraf promocional
  • Un 51% indiquen que seria més probable que fessin una compra al comercial que els hi ha regalat el bolígraf. 

(Font: ©2019 Advertising Specialty Institute®. All Rights Reserved.)

Vols conèixer els avantatges dels bolígrafs personalitzats amb logo d’empresa?

Segueix llegint més avall.

Mesa de trabajo 3

Galeria d'imatges

Guanya visibilitat al despatx dels clients

4 avantatges de regalar bolígrafs personalitzats

Quan busques donar visibilitat a la teva marca, vols atraure a nous consumidors i fidelitzar als clients. 

Si algú rep un bolígraf personalitzat amb el logotip de la teva empresa, no només s’agraeix, sinó que s’utilitza, es conserva i a vegades es torna a regalar fent que la circulació sigui continuada.

Per aquest motiu és una de les vies de promoció de les empreses amb més efectivitat i més popularitat en els rànquings de regal promocional.

Alguns dels avantatges dels bolígrafs personalitzats són:

1 - La relació qualitat-preu és molt bona

Evito dir que són “barats” o “econòmics”, ja que en el mercat ens podem trobar amb:

  1. bolígrafs personalitzats amb un preu alt però que surten molt bé
  2. bolígrafs promocionals amb un preu que es troba sota mínims però que acaben resultant molt cars

I perquè dic que els “baratus” surten cars?

Doncs perquè s’ha de triar un bolígraf personalitzat que compleixi la seva funció el màxim de temps possible.

Bolígrafs personalitzats marca BIC
Bolígraf BIC personalitzat amb grip

 

Per tant s’han de complir uns mínims de qualitat.

I quan tenim aquests mínims, la vida útil del regal promocional és molt més llarga que altres campanyes promocionals de medis convencionals que duren un període de temps limitat.

Quan s’acaba la tinta del bolígraf s’acaba la promoció de la marca.

Bolígraf vermell personalitzat

2 - Els bolígrafs personalitzats són útils

Els regals promocionals que millor funcionen són els que se’ls pot aplicar un ús pràctic.

Per moltes tablets i ordinadors portàtils que utilitzem en el dia a dia, sempre ens faran falta eines d’escriptura tradicionals.

Aquest és el motiu pel qual els bolígrafs personalitzats destaquen per sobre d’altres elements del sector promocional.

Són útils.

I que són útils és el que fa que el 89% dels consumidors tinguin bolígrafs (o llapis) promocionals.

I un 20% d’aquests consumidors en tenen més de 10!

Aquestes són dades americanes (Font: Advertising Specialty Institut 2019), però només cal veure els bolígrafs que tenim a l’escriptori del despatx o a la cuina per tenir clar que les dades europees no deuen estar gaire allunyades d’aquestes.

Bolígraf personalitzat quatre colors amb grip

Per moltes tablets i portàtils que utilitzem en el dia a dia, sempre ens faran falta els bolis de sempre.

3 - Els bolígrafs personalitzats tenen bona visibilitat

El fet de ser una eina d’ús continu i diari permet que els bolígrafs personalitzats acabin a qualsevol àmbit de la nostra vida. A l’oficina, a casa, al cotxe, al bolso,…

La difusió està coberta.

Encara que passin de mà en mà, segueixen en moviment i difonent la teva marca.

També és cert que si el bolígraf personalitzat és de bona qualitat, el propietari té més compte de no perdre’l.

I no necessàriament estic parlant de bolígrafs de luxe, sinó que tinguin propietats com ara:

  • que la seva escriptura sigui fluida i bona
  • que sigui agradable al tacte
  • que pesi una mica

El comentari “aquests bolis si que escriuen bé” l’he escoltat en moltes ocasions. I no sempre el bolígraf a què feien referència era el més car.

Bolígraf vermell personalitzat

Encara que passin de mà en mà, segueixen difonent la teva marca.

4 - La personalització dels bolígrafs promocionals

La personalització del bolígraf promocional pot ser molt variada. Es poden elegir elements com: 

Bolígrafs personalitzats - 1

a) Els colors del bolígraf

Segons el model de bolígraf que es triï es pot jugar amb els colors corporatius de l’empresa a partir de totes les peces que componen el bolígraf personalitzat: la punta, el cos, el clip, el botó i fins i tot el tap del botó.

b) El material en què està fet

Aparentment sembla que tots els bolígrafs siguin de plàstic, però en realitat els materials poden anar des de:

  • plàstic (PET reciclat)
  • bronze
  • acer inoxidable
  • cautxú
  • fibra de blat, etc.
Bolígraf sostenible QS40 Air de Prodir - 3
Bolígraf personalitzat amb gravat làser amb efecte mirall

c) El tipus de marcatge i la seva ubicació

I finalment s’ha de tenir en compte la personalització amb el logotip, frase o missatge que es vol transmetre. Es pot aprofitar tot el llarg del cos per a escriure-hi la web de l’entitat, o posar el logotip al clip i el “telèfon + web” al cos,… 

L’espai que hi ha és limitat. Però les tècniques de marcatge permeten que la definició sigui suficientment bona com perquè es vegi bé encara que la lletra sigui petita.

Pregunta el que necessitis

Quins dubtes tens?