La importància d’adaptar webs a format responsive

Índex de continguts:

Web responsive

A dia d’avui, és imprescindible tenir una web on poder explicar què fem o quins són els nostres productes. Però ja no n’hi ha prou de tenir una web, perquè la funció principal d’aquesta web és que sigui vista, per poder vendre o donar-nos a conèixer.

El que ens toca ara és fer que la nostra web arribi als nostres clients

Primer de tot, hem de tenir en compte que cada cop més els usuaris es connecten a internet via mòbil. Això implica que la teva web ha de poder-se visualitzar correctament des de qualsevol dispositiu, és a dir: mòbils, tablets, portàtils, ordinadors de sobretaula…

Del fet que una web s’adapti a tots els dispositius se’n diu “web responsive”. I com es fa perquè sigui “responsive”? En una altra època, adaptar les webs a format responsiveimplicava fer múltiples versions de la mateixa web, cosa que encaria el pressupost. Actualment, tot això és més senzill i moltes de les plantilles webs que existeixen per dissenyar webs ja venen preparades amb aquesta opció.

El fet que la web sigui responsive implica que és més còmode i funcional per a l’usuari, així li és més fàcil obtenir la informació que busca dels vostres productes o serveis. Però, a banda, té més avantatges: Google premia les webs que estan adaptades als diferents dispositius. Les puntua millor en la seva llista de criteris de “bones webs”. Això vol dir que us posicionarà millor (us col·locarà més amunt) en el llistat de cerques. Si us dediqueu a un negoci de reparació de vehicles i cerquem al Google: taller de reparació Girona, us interessa aparèixer com més amunt millor.

Si us trobeu en les primeres posicions, teniu més números que us contactin. Recordeu que en la societat actual no parem ni un segon. Volem rapidesa. Trucarem i contactarem aquells negocis que estiguin ràpidament al nostre abast.

Si t'ha agradat l'article, pots compartir-lo
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp